Followers

Wednesday, 23 June 2010

Pom pom


Bagus gak buat pom-pom ni bukan apa dia nampak menarik tapi kanak-kanak pun suka..
Pom pom ni bleh gak buat kira-kira untuk anak-anak yang lemah matematik...
Sambil belajar mengira ianya juga bleh buat permainan...

Friday, 18 June 2010

Menjahit beg beans




haa ni cerita satu lagi... malam tu konon-konon ibu dia tak mengantuk selepas tidurkan si adik mulala projek siibu jeng,jeng,jeng...menjahit beg beans. Ingat malam tu nak jahit seorangla tengok si abang dah landing baik punya atas tilam. Nampak je saya bawa keluar mesin jahit siabang yang nak tido tak jadi. Yang syok bila nak isi dalam beg beans diala yang paling seronok nak tolong. Sambil masukkan mulut dok sebut apa yang ada pada beg beans tu. Asyik dok buat tak sedar kul tiga pagi.. nasib baik esok cuti... bagusla beg beans ni dia boleh meransang minda kanak-kanak....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails